Nagroda Beauty Polish Business Women Awards 2019 dla House of Beauty!

Nagroda Beauty Polish Business Women Awards 2019 dla House of Beauty

W październiku zakończyło się głosowanie organizowane przez przewodnik kobiet po świecie biznesu - magazyn Businesswoman & Life! Sklep House of Beauty jest zwycięzcą w kategorii Lider w Dystrybucji Najwyższej Jakości Kosmetyków. Prestiżową nagrodę Polish Business Women Awards 2019 odebrała Kaja Kołos - założycielka sklepu House of Beauty. Nagrody rozdano już po raz dziesiąty, uroczysta gala odbyła się w Warszawie.

Lider w Dystrybucji Najwyższej Jakości Kosmetyków

W piątek 11.10. w warszawskim hotelu Regent odbyła się gala Polish Businesswomen Awards. Prowadzącym był ceniony aktor Jacek Borkowski, rozdanie nagród otworzył występ muzyczny Kasi Stankiewicz. Kaja Kołos reprezentująca sklep House of Beauty odebrała na gali nagrodę w kategorii Lider w Dystrybucji Najwyższej Jakości Kosmetyków

Kaja Kołos stanęła na jednej scenie z innymi laureatami i laureatkami tego konkursu, m.in. Mariolą Bojarską-Ferenc, Beatą Tadlą i Grażyną Torbicką. 

Nagroda Beauty Polish Business Women Awards 2019 dla House of Beauty

Dlaczego my? 

Czym internetowa drogeria House of Beauty wyróżnia się na tle konkurencji? Energicznym zespołem, globalnym zasięgiem, innowacyjnymi pomysłami i produktami profesjonalnych marek do makijażu i paznokci. Stale poszerzany asortyment zmienia się pod wpływem trendów i potrzeb rynku. Misją drogerii jest dostarczanie klientom - polskim i zagranicznym (House of Beauty jest również dostępna w wersji anglojęzycznej pod adresem: https://houseofbeauty.co.uk/) - produktów docenianych przez wizażystów i makijażystów. Jest to asortyment nie tylko od najpopularniejszych marek - polskich i światowych, ale również bardziej niszowych i trudno dostępnych, które dotychczas były  nieosiągalne dla klientek z Polski.  

Poza sklepem internetowym - tym oraz wspomnianym wyżej anglojęzycznym - House of Beauty to również sklep stacjonarny w południowej części Londynu, który działa od grudnia 2017 roku. W punkcie stacjonarnym stawia się przede wszystkim na edukowanie klientów i fachowe doradztwo o tym, co wybrać, by przy pomocy kosmetyków wydobyć naturalne piękno.