Makijaż Jennifer Lopez - kolekcja Jennifer Lopez x Inglot

Makijaż w stylu Jennifer Lopez

Międzynarodowa ekspansja marki Inglot trwa! Gwiazda muzyki Jennifer Lopez i polski brand połączyli siły, a owocem tej współpracy jest kolekcja Jennifer Lopez x Inglot, dostępna w regularnej sprzedaży od 26 kwietnia 2018 roku. Skomponuj własną, autorską paletkę kosmetyków sygnowanych przez ikonę stylu i wykonaj makijaż w stylu Jennifer Lopez.

Makijaż w stylu Jennifer Lopez

Jeśli chodzi o makijaż, to u Jennifer Lopez króluje błysk i złociste rozświetlenie. Usta? Często pojawiają się ciepłe, połyskujące odcienie, a z drugiej strony mocna czerwień i burgund. J.Lo jest również wielbicielką pomadek w odcieniach nude oraz błyszczyków, nadających wygląd mokrych ust. Oczy? Matowe kolory ziemi i złote odcienie brązów i beżów. Kości policzkowe? Delikatne, różowe kolory lub matowe brązy. Takie odcienie idealnie sprawdzą się do europejskich typów urody i delikatnej, słowiańskiej karnacji.

Największy atut rozświetlającego makijażu w stylu Jenifer Lopez to efekt odmłodzenia. Cera wygląda świeżo i promiennie, oczy i usta są optycznie powiększone, a rozświetlacz lub bronzer nadaje skórze efekt jak muśniętej słońcem.

Jennifer Lopez x Inglot

W kampanii promującej linię dla Inglota Jennifer Lopez pojawia się w świeżym wydaniu, z delikatnym makijażem oczu i mocno podkreślonymi ustami. Kolekcja, która od 26 kwietnia jest dostępna w sprzedaży, składa się aż z 70 elementów. Są to przede wszystkim pomadki do ust i błyszczyki, pigmenty, rozświetlacze, róże, “oddychające” lakiery do paznokci, a nawet sztuczne rzęsy. To również kompaktowe wkłady kosmetyków do palet Freedom System. Z linii J.Lo x Inglot możesz stworzyć aż 300 000 kombinacji.

Piosenkarka brała czynny udział w projektowaniu makijażowej kolekcji, zaczynając od kolorów kosmetyków, na projektach opakowań kończąc. Przemyciła w niej swoje wizażowe must-have’y: rozświetlacze, bronzery i cienie w brązowych i złocistych kolorach. Niektóre nazwy produktów zostały zaczerpnięte z piosenek J.Lo - na przykład bronzer “Boogie Down Bronze” (wers z Out On The Floor) lub rozświetlacz “Livin' the Highlight” (inspiracja utworem Live It Up). Kolekcja jest dostępna w sprzedaży stacjonarnej i internetowej w większości europejskich krajów, a także w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Południowej.

Inglot - współpraca z gwiazdami

Jennifer Lopez to kolejna gwiazda, która podjęła się współpracy z polskim brandem Inglot. Wcześniejsze kolaboracje? Między innymi z Anją Rubik. W listopadzie 2014 roku do sklepów Inglot trafiły perfumy Original by Anja Rubik. Z kolei w 2016 roku marka podjęła się współpracy z domem mody La Mania. Wspólna kolekcja składała się z 12 kosmetyków, była dostępna przez 6 miesięcy w wybranych salonach. Również w 2016 roku kosmetyki Inglot były ozdobą jednego z najważniejszych i najbardziej prestiżowego wydarzenia modowego. Modelki podczas pokazów odbywających się w ramach New York Fashion Week prezentowały makijaże wykonane kosmetykami brandu z Polski. Dlaczego w 2018 roku postawiono na Jennifer Lopez?

Piosenkarka nie znika z list przebojów i rankingów najpiękniejszych i najbardziej stylowych kobiet na świecie. Ponadto jest dla wielu wzorem do naśladowania, inspiracją, a nawet ikoną. Bardziej prozaiczne i pragmatyczne powody odsłania marka Inglot. Ponieważ Jennifer Lopez jest bardzo popularna i doceniana w Ameryce Łacińskiej, a tam polski brand planuje ekspansję (zaczynając od Brazylii i Paragwaju), to naturalnym wyborem była piękna, latynoska wokalistka.